Tuesday, October 20, 2009

Stiglic i ja - novi tekst za Politiku za sredu

Стиглиц и ја

Десило се и то: ваша колумнисткиња расправљала са Нобеловцем, Џозефом Стиглицом, па да вам препричам како је то изгледало - кад сам већ победила у расправи. Где то? Ево где: у Истанбулу, где је пре десетак дана била Годишња скупштина ММФ-а и Светске банке, сећате се, наравно. Огроман неки нови конгресни центар, не знам треба ли да кажем како су тамо спратови испод, уместо да буду изнад земље, па ухватиш себе како се пењеш, рецимо, са минус петог на минус други спрат! А при сваком уласку скенирају ти телесну температуру, да не уђе на конференцију онај нови вирус, невероватно савремено и језиво, зар не?

А тамо, на конференцији, много важан свет - да кажемо - врх земаљске кугле ... наставак

3 comments:

Marina said...

fantasticno..steta sto mi nismo imali priliku,da cujemo to...Ko kaze da Srbi nisu pametni?! 1:0 za nas,tj.Vas...buducnost je ovde!!

Koka said...

Mani ovo bas lici na Vas...slusala sam sva Vasa predavanja,i redovno pratim emisije u kojima Vi govorite...To je Vas stil govora..zapravo verovatno bi bili moj omiljeni profesor na ovom fakultetu,da nisam pala Vas ispit tri puta..znate,onda izgubite i veru i ljubav prema onome cime se bavite..imamo okt2,to je ispit za budzet,ukoliko padnem,moji roditelji nece imati da mi plate,moracu da napustim fakultet...sve jedno,nastavicu da pratim emisije,i da navijam za Vas...a ako se Stiglic usudi da dodje na nase prostore,ne sumnjam u jos jednu Vasu pobedu! Sa srecom...

danica said...

Hvala vam mnogo, Marina, a vama, Koko, sta da kazem. Hajde da naucite lepo pa cete sigurno poloziti, sigurna sam! Uvek mozete doci na konsultacije, pa cu ja sve pomoci da spremite ispit lepo.

Puno pozdrava
DP